• NOAD32 1 – TSVV Merlijn 1 4-2 (2-2)
    Scheidsrechter: S. Claassen
    Trainer: Erwin Verheij
    Leider: absent
    Ass. scheidsrechter: Mayco van Bergeijk
    Mat. man: Stefan van Herwijnen
    Verzorger: Karel van Zuylen
    Aanvoerder: Ruben Bouman
    Spelers: Niels Duister-Sven v.d. Ley-Sven Bleijenberg-Wessel v.d. Boom-Giovanni van Driel-Ian Arendse-Rik Bouman-Ruben Kwetters-Jeroen Verschuren-Ruben Bouman-Stephan Stevens-Stefan Bouman-Josha Kuipers-Pieter Poorter
    Wisselspelers: Stephan St-Stefan B-Josha Kuipers-Pieter Poorter
    Gewisseld: Giovanni en Ruben Kw. Voor Josha en Stefan B.
    Doelpunten NOAD’32: Ian in de 11e min.; 44e min,. Julian
    Doelpunten Merlijn: Whyton Power in de 26e en de 28e min.; 58e min. Luc Geurts; 82e min. Thom den Otter
    Niet gespeeld:Maurits van Heusden-JP Arendse-Stefan van Herwijnen
    Geschorst: Ruben de Waal
    Gele kaarten NOAD’32: Julian en Jeroen
    Gele kaarten Merlijn: 1 x
    Pupil van de week: nvt
    Verloting poort: nvt
    Wedstrijdbal: nvt

Eerste helft goed. Tweede helft liepen we teveel achter de feiten aan. Hoewel Merlijn redelijk fel van start ging en Niels in de 5e min. al flink aan de bak moest en het twee minuten later alle hens aan dek was. Is het NOAD wat op voorsprong weet te komen. Ian is de afronder in de 11e min. Een kwartier kunnen we van deze voorsprong genieten.
    Dan is de pret weer voorbij, in 2 minuten weet Merlijn de voorsprong naar zich toe te trekken. We spelen dan in de 26e en de 28e min. Het is twee maal dezelfde speler (Whyton Power). Het eerste doelpunt werden we uitgespeeld en met een simpele schuiver kwam dit doelpunt tot stand. De andere goal kon deze speler, net buiten de zestien, aanleggen en zag de bal onderkant lat achter doellijn verdwijnen.
    Net voor de thee kon Julian de gelijkmaker afdrukken. Hij werd door Ruben/B weg gestuurd en kon zo ongehinderd op weg gaan naar de doelman. Hij behield het overzicht en maakte zodoende het tweede doelpunt voor NOAD.
    Jammer genoeg hebben we in het tweede gedeelte weinig tot niets te vertellen. Merlijn is de bovenliggende partij, waardoor we steeds onder druk blijven staan. Daar komt nog bij, dat we de twee doelpunten te gemakkelijk weggeven. In de 58e min. wordt door Luc Geurts het derde doelpunt gemaakt en het laatste doelpunt van deze middag viel in de 82e min. en werd gemaakt door Thom den Otter.